DUYURULAR

28. DÖNEM POMEM OKULUMUZA PLANLAMASI YAPILAN ADAYLARIN DİKKATİNE!!!
  01 Temmuz 2022

  I-ÖĞRENCİLERİN DİKKAT EDECEĞİ HUSUSLAR!

 

1) Müdürlüğümüze planlaması yapılan Adayların geçici kayıt için 18 Temmuz 2022 PAZARTESİ günü en geç Saat: 17:00 ’a kadar Müdürlüğümüzde hazır bulunmaları gerekmektedir.

-18 Temmuz 2022 PAZARTESİ günü NİĞDE POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜNE PLANLANAN ADAYLARDAN Saat 17:00 ’ dan sonra gelenlerin kaydı alınmayacaktır.

 

!!! Bilet alımlarından kaynaklı yaşanan mağduriyetten Müdürlüğümüz sorumlu değildir.

 

2) Adaylar geçici kayıtlarını yaptırdıkları andan itibaren intibak eğitimi yapılacaktır. Ayrıca geçici kayıtlarını yaptırdıkları andan itibaren adaylar okulumuzda yatılı olarak kalacaklardır.   

 

3- Adayların saç ve sakal tıraşları Polislik Mesleğine uygun Olacaktır.

 

4- Kayıt esnasında istenilecek evraklar aşağıdaki linkte verilmiş olup evraklar tanzim formundaki sıraya göre poşet dosyada olacak şekilde hazırlanacak olup dosyalar 18 Temmuz 2022  PAZARTESİ günü kayıt esnasında Müdürlüğümüze teslim edilecektir.  (En önde Dosya Tanzim Formu arkasında Öğrenci Bilgi Formu,  sırası gelecek diğer evraklar olacak şekilde hazırlanacaktır.)

ADAYLAR DUYURULAR BÖLÜMÜNÜ OLABİLECEK DEĞİŞİKLİĞE KARŞI GÜNLÜK TAKİP ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.

 

28. DÖNEM POMEM OLARAK MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLANAN ÖĞRENCİLERİN GEÇİCİ KAYIT ESNASINDA GETİRMESİ GEREKEN EVRAKLAR

1-Dosya Tanzim Kontrol Formu Link çıkarılıp istenilen kısımlar eksizsiz şekilde doldurup dosyanızın en üstüne konulacaktır. 

2 – Ek-1’de  bulunan 28.Dönem Öğrenci Bilgi Formu indirilerek ARKALI ÖNLÜ tek yaprak olacak şekilde çıkartılarak, bilgiler el yazısı ile mavi tükenmez kalem kullanılarak eksiksiz bir şekilde doldurulacak ve tarih kısmına 18.07.2022 yazılarak imzalanmış bir şekilde ön kayıt günü getirilecektir.

3- Nüfus Cüzdanının aslı görülmek kaydı ile 3 adet fotokopisi, (Evli ise eşi içinde Nüfus Cüzdanının fotokopisi 1 adet)

Nüfus Cüzdanının fotokopisi A4 boyutunda olacaktır!

4-Mezun olduğu üniversiteye ait diplomasının aslı veya ıslak imzalı geçici mezuniyet belgesi üç(3) adet fotokopisi, ( Diplomasını kaybedenler için öğrenim durum belgesi) Fotokopisi A4 boyutunda olacaktır!

Not: Diploması elden verilmeyip özellikle Pandemi sürecinde    E İMZA  olarak düzenlenip online kişiye gönderilen diplomalar kabul edilebilir  

-Diploması düzenlenmemiş olanların ise ıslak imzalı geçici mezuniyet belgesi ve üç(3) adet A4 boyutunda fotokopisini getireceklerdir.

-Yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle üniversite diploması yanında bulunmayan adaylar, diplomalarının aslı yerine yüksek lisans yaptığı üniversite /enstitü/yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisans eğitimine devam ettiğini gösterir onaylı belgelerini getireceklerdir.

Tezli-Tezsiz Yüksek Lisans ve Doktora yapan öğrencilerin diplomaların asılları veya bitirme belgelerinin asılları ve üç (üç) adet fotokopisini getireceklerdir.

NOT: DİPLOMA KESİNLİKLE  E-DEVLET ÇIKTISI KABUL EDİLMEYECEKTİR.

 

5- Askerliğini yapmayan adaylar için askerlik durum belgesi( e-devlet çıktısı kabul edilecektir)

!!! Askerlik hizmetini yapmış ya da muaf olan adaylardan terhis belgesi (ya da muafiyet belgesinin) aslı ve 2 adet siyah beyaz fotokopisi (e-devlet çıktısı kabul  EDİLMEYECEKTİR.)

 

 

 

6- Evli olanlar için Evlilik Cüzdanının İlk Dört Sayfasının Fotokopisi (2 Adet)

 

7-Vukuatlı nüfus kayıt örneği 1 adet, İkametgâh İlmühaberi 1 adet. ( E-DEVLET ALINABİLİR.) ( Evli olanlar eşlerine ait Vukuatlı nüfus kayıt örneği ve İkametgâh İlmühaberinden 1 adet getireceklerdir.)

Adayların intibak eğitimine başlamadan  güncel ikametgah adreslerini beyan etmeleri gerekmektedir.(ikametgah adreslerini e devlet Mernis Sistemi üzerinden kontrol edebilirler.)

8-EK-2’de bulunan Siyasi Partiye Üyeliğinin Olmadığına dair evrak çıkartılarak, bilgiler el yazısı ile mavi tükenmez kalem kullanılarak eksiksiz bir şekilde doldurulacak ve tarih kısmına 18.07.2022 yazılarak imzalanmış bir şekilde ön kayıt günü getirilecektir. NOT: Herhangi bir Dernek, Siyasi Parti ve Siyasi Partilerin yan kuruluşlarına ait üyelik bulunmayacaktır. Öğrenci adayları siyasi parti üyelik bilgilerini E-Devletten sorgulayabilirler.

9- Kan Grubu Kartı (Ehliyet ve ya Nüfus cüzdanında yazıyorsa A4 boyutunda fotokopileri yeterli)

 

10-Adli Sicil Kaydı 1 adet (Evli ise hem kendilerine hem de eşlerine ait bir adet) (E-Devlet Sisteminden alınabilir.)

 

11-Son altı ay içinde çekilmiş 6 (ALTI) adet fotoğraf, (Biyometrik Fotoğraf olacak ve her fotoğrafın arkasına mavi tükenmez kalem ile isim soy isim ve TC kimlik no yazılacaktır. (Evli olanlar için eşine ait 2 adet fotoğraf da getirecektir.)

(Fotoğrafta Sakal ve Bıyık Kesinlikle Olmayacaktır.)

 

12-Yaş düzeltmesi yaptıran adaylar için ilgili mahkeme kararı ve A4 boyutunda fotokopisi,

13 -Kendisinde veya eşinde ad – soyad değişikliği yaptıran varsa mahkeme kararı (aslı veya onaylı sureti) ve A4 boyutunda fotokopisi,

14- Öğrenci adaylarının  devam eden veya  tamamlanmış soruşturma ile mahkemeleri varsa, buna ilişkin tüm belgelerin ilgili savcılıktan/mahkemeden mühürlü/onaylı suretlerini mutlaka getirmeleri gerekmektedir. ( önemli)

15- Önceden Devlet Memuru (657 DMK’ya Tabi) olarak çalışmakta iken istifa eden/etmiş olan/edecek olan adayların istifa ettiklerine dair belgeleri (Kurumca onaylı belge ve Hizmet Döküm Belgesi) getirmeleri gerekmektedir.

 

16-Öğrenci adayının geçmişte geçirdiği hastalıklarına veya ameliyatlarına dair raporlar, sağlık geçmişine ait diğer raporlar var ise kayıt esnasında getirilecektir

  NOT (ÖNEMLİ):

          1-Tüm öğrenci adaylar E- Devlet şifresi alarak aktif hale getireceklerdir.

Adayların, E nabız sistemi üzerinden ilaç kullanımı ve geçmiş raporları doktorlara açmaları gerekmektedir.

 

          2- Kayıt esnasında istenilecek evraklar aşağıdaki linkte verilmiş olup evraklar istenilen sıraya göre her bir evrak poşet dosyada olacak şekilde hazırlanacak olup tamamlanan dosyalar şeffaf poşet dosyaya konulacak ve 18.07.2022 Pazartesi günü kayıt esnasında Müdürlüğümüze teslim edilecektir.  (En önde Dosya tanzim ve Kontrol Formu arkasında öğrenci Bilgi Formu ve sırası gelecek şekilde hazırlanacaktır.)

 

 

!!!GETİRİLECEK BÜTÜN BELGELER A4 BOYUTUNDA OLACAKTIR.

 

II- ADAYLARIN İNTİBAK EĞİTİMİ İÇİN YANINDA GETİRECEĞİ MALZEMELER

 

1-Adayların yanlarında yeteri kadar (mevsim şartlarını dikkate alarak) sivil kıyafet getirmeleri uygun olacaktır. (ceket, mont…)

2-Eğitim esnasında yanlarında Siyah veya Lacivert kumaş pantolon, siyah ayakkabı, beyaz gömlek, lacivert kravat olacaktır. Bu renkler dışında getirilmeyecektir.

2- Spor Ayakkabısı ve Eşofman Takımı (Eşofman takımı sade ve koyu renkler olması (Örn: lacivert, siyah gibi).

3- Terlik

4- Pijama Takımı, iç çamaşırı

5- El ve Banyo Havlusu

6- Kişisel Bakım Malzemesi ( Şampuan vb.)

7-Mavi tükenmez kalem

8)-Not Defteri

 

            

 

III- POMEM’ DE KULLANIMI YASAK OLAN, GETİRİLMEYECEK ve EMANET ALINMAYACAK MALZEMELER

 

1- Adayların ses, görüntü ve depolama özelliği olan her türlü cep telefonu (Akıllı ve her türlü kameralı telefonlar), dizüstü veya tablet bilgisayarı, fotoğraf makinesi, kamera vb. elektronik cihazları okula getirmeleri yasaktır.

2- Her türlü oyun aleti, aracı ve malzemesi

3- Her türlü yiyecek ve içecek malzemesi

4- Dr. raporu, kutusu ve reçetesi bulunmayan bitkisel veya tıbbi ilaçlar ve her türlü tıbbi malzeme

5- Her türlü kesici ve delici aletler (açık jilet vb. getirilmeyecek)

6- Adayların alyans hariç her türlü takı ve aksesuarları getirmeleri ve takmaları yasaktır.

7- Her türlü siyasi ve ideolojik kitap, dergi vs. ve malzemelerini yanlarında getirmeleri yasaktır.

8- Herhangi bir suç unsuru olabilecek eşyalara rastlanması halinde adli işlem başlatılacaktır.

Not: Öğrencilerimizin mağdur olmaması için yukarıda belirtilen maddelere dikkat etmeleri gerekmektedir.

 

28_DÖNEM DOSYA TANZİM FORMU

 

SİYASİ PARTİ BEYAN FORMU

 

ÖĞRENCİ BİLGİ FORMU

 

 

 

 

Haber Paylaş